ο αγώνας τελειώνει πάντα είτε με νίκη είτε με ήττα...ποτέ με παράδοση

Μοναξιά ή Μοιρασιά

Πονάω...και η αλήθεια είναι ότι πονάω πολύ, και όταν η ψυχή αιμορραγεί είναι λίγα εκείνα που μπορείς να κάνεις για να τη γιατρέψεις.


Δεν έχεις πολλές επιλογές...ή θα πονάς για πάντα μόνος ή θα μοιραστείς...


Θα καταθέσεις την ψυχή σου και θα αφήσεις τους γύρω σου να δέσουν σφιχτά την πληγή μέχρι να σταματήσει να αιμορραγεί. 


Ταλαντεύομαι και μαλώνω με το είναι μου...και αν ο πόνος μεγαλώσει, αν βρει κάποιος την αφορμή και ξύσει την πληγή? Μήπως θα πονέσω πιο πολύ?
Υπάρχουν άνθρωποι εκεί έξω που θα καταλάβουν ? 
Υπάρχουν άνθρωποι να μοιραστούν? 
Να νιώσουν? 
Να προστατέψουν? 
Να οργιστούν? 
Και αν χρειαστεί να πολεμήσουν..θα το κάνουν?

Δεν έχω απαντήσεις, αλλά έχω πείσμα και θέληση για να τις βρω...

Ανάβω λοιπόν ένα κερί και ξεκινάω... 

6 σχόλια:

KitsosMitsos είπε...

Καλή αρχή στο πόνημά σου!
Καλώς σε βρήκα.

ή ταν ή επί τας είπε...

Καλώς μας ήρθες :)

kat. είπε...

και ο πόνος πάντως είναι ένα στοιχείο πως.. "ζεις".. και όταν ζεις, σημαίνει πως νιώθεις! άρα?

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

"grapa" η λεκτική επαλήθευση και πίνω μια στην υγειά σου για το καλωσόρισμα

Kαλή ΣΟΥ αρχή και καλό ΜΑΣ e-ταξίδι, που εδώ κάθε άλλο παρά μοναχικό θα είναι.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές


(Εκπληκτική η φωτογραφία θα μου τη δανείσεις για την κεφαλίδα του μπλογκ μου;)

ή ταν ή επί τας είπε...

@kat άρα έχεις ακόμη δύναμη να παλέψεις

@ φυρδην-μιγδην στην υγειά σου καλή μου, ήδη νιώθω καλύτερα που έχω συνοδοιπόρους στο ταξίδι μου...τη φωτογραφία την δανείστηκα κι εγώ οπότε θεωρώ ότι μπορείς να τη δανειστείς και συ, δεν είναι υπέροχη?

Ανώνυμος είπε...

" I hurt myself today to see if I stil feel..." Ο πόνος δίνει στα συναισθήματα, την αξία και το μεγαλείο που η χαρά δεν μπορεί να δωσει...γιατι η χαρά είναι εύκολο συναισθημα να το μοιραστει καποιος μαζί σου, ενω τον πόνο σου δύσκολα θα τον μοιραστούν από καρδιάς γιατι φέρνει αυτό που λέει και η ίδια η λέξη...Σημασία δεν εχει τόσο ο προορισμός όσο να εχεις δίπλα σου καλούς συνοδοιπόρους στο ταξίδι σου..Καλή αρχή!

Αναγνώστες