ο αγώνας τελειώνει πάντα είτε με νίκη είτε με ήττα...ποτέ με παράδοση

Εκείνη...

Όταν έκλεισε η πόρτα πίσω μου, ήξερα ότι είχα μπει σε ένα τούνελ που δεν γνώριζα που θα με οδηγούσε...
...Στο σκοτάδι η ελπίδα σβήνει, έπρεπε λοιπόν να ανασυγκροτηθώ και να πάρω τα ηνία της ζωής μου στα χέρια μου...
...Και τι θα τα έκανα? Δεν ήξερα το μετά, δεν είχα ακούσει τη συνέχεια
Τότε συνάντησα Εκείνη...μια ηλιαχτίδα στο σκοτάδι μου...ξεχώριζε από μακρυά...ήταν τόσο διαφορετική από όλα όσα έβλεπα γύρω μου...σαν όαση στην έρημο...που ποθείς να φτάσεις αλλά είναι πάντα τόσο μακρυά...
Σταμάτησα και την κοίταξα για να διαπιστώσω αν είναι αληθινή...
Ήταν τόσο ήρεμη...στο γυάλινο κόσμο που είχε δημιουργήσει γύρω της, όλα έμοιαζαν παραμυθένια. 
Άκουγα φωνές, κάποιοι με έσπρωχναν, αλλά δεν μπορούσα να δω...είχε σκοτάδι και με είχε τυφλώσει το κίτρινο φως Της.
Γύρισα με σκυμμένος τους ώμους και έφυγα... κούρνιασα στο χώρο που μου αναλογούσε και αποκοιμήθηκα...
... Ήθελα τόσο πολύ να διεισδύσω σε εκείνο το φως, αλλά φοβόμουν μη θρυμματίσω το κόσμο Της και την πονέσω, ίσως και να την αναστάτωνα με το θόρυβο και την θύμωνα...πως θα τα κατάφερνα?
Δεν είχα όπλα, μου τα χαν πάρει όλα...
Είχα μόνο... τα ηνία τα οποία κρατούσα γερά... και.... την ψυχή μου...
Μα φυσικά, η ψυχή δεν λένε είναι που ορίζει?
Θα ακουμπάω κάθε μέρα απαλά και ένα κομμάτι της πάνω στο γυάλινο κόσμο Της, μέχρι το γυαλί να μαλακώσει και να μπορέσω να βρω μια είσοδο τόσο μικρή να εισέλθω...χωρίς να κάνω θόρυβο, χωρίς να σπάσω κάτι, χωρίς να παραβώ τους κανόνες...
Την πρώτη μέρα έβγαλα από την ψυχή μου ένα χαμόγελο μεγάλο και το ακούμπησα προσεκτικά...
Εκείνη σήκωσε το βλέμμα της και το κοίταξε...σαν να το ρούφηξε και το φως έγινε πιο δυνατό...
Έφυγα...
Το βράδυ ονειρεύτηκα ξανά...ήμασταν λέει μαζί και είχε πολύ φως και γελάγαμε δυνατά...δεν ήθελα να τελειώσει, ήθελα μια στιγμή ακόμη να μπορούσα να την αγγίξω...
Ξύπνησα στο σκοτάδι...ξερίζωσα ένα βλέμμα από την ψυχή μου και πήγα και το ακούμπησα πάνω στο γυαλί...περίμενα υπομονετικά κάποιο σημάδι, κάποια δύναμη στο φως... καμία αλλαγή... απογοητεύτηκα. 


Ίσως βιάστηκα... πριν γυρίσω να φύγω ένιωσα το φως να χαμηλώνει, γούρλωσα τα μάτια μου και διέκρινα τη μορφή της...διέκρινα ένα μειδίαμα στο πρόσωπό της και μετά το φως δυνάμωσε ξανά

...Αυτή είναι η δύναμη της ψυχής...το μεγαλύτερό μας όπλο...




6 σχόλια:

thinks είπε...

Πολύ καλογραμμένο, καλοζυγισμένο, και προκαλεί το ενδιαφέρον. Επίσης, μ' αρέσει πολύ το σχέδιο του μπλογκ.

Ανώνυμος είπε...

H ψυχή μας κραταει την καρδιά μας ζεστή και εμάς ζωντανούς γι'αυτο τη δίνουμε σε ανθρωπους που θέλουμε να μείνουν και αυτοί ζωντανοί δίπλα μας...

ή ταν ή επί τας είπε...

@thinks
ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια
@ανώνυμος έτσι όπως τα λες είναι...

Ἅ λ ς είπε...

η ψυχη μας...ο,τι πολυτιμοτερο εχουμε μεσα στη βουη αυτου του κοσμου... μας μιλαει και της μιλαμε, μας ακουει μα την ακουμε;

KitsosMitsos είπε...

Μήπως υπάρχουν και στιγμές που αξίζει να παραδοθούμε; Και δεν έχει σημασία η νίκη ή η ήττα;
Απλώς αναρωτιέμαι...

ή ταν ή επί τας είπε...

@kitsosmitsos όταν παλεύεις για την Τιμή σου η επιλογή μπορεί να είναι μόνο μία

Αναγνώστες