ο αγώνας τελειώνει πάντα είτε με νίκη είτε με ήττα...ποτέ με παράδοση

Πιστεύω ακόμα...

Eίχα πάει σε μια γιορτη τις προάλλες και συζητούσαμε για την τιμή του κάθε ανθρώπου... και για το ότι όλα πλέον εξαγοράζονται.
Nαι δεν μπορούσα να μην συμφωνήσω σε κάποια πράγματα, όμως πιστεύω και στον "Άνθρωπο",  πιστεύω - με φόβο να θεωρηθώ παράφορα ρομαντική- ότι η ψυχή του καθενός μας, θέλει απλά το κατάλληλο σάλπισμα...τότε είναι έτοιμη να ακολουθήσει χωρίς κανένα οικονομικό ή άλλο όφελος.
Πιστεύω πως εκεί έξω δεν είμαι μόνη μου, πιστεύω ότι το χέρι βοηθείας που έκανε τον Λαό μας τόσο ξεχωριστό δεν έχει εκλείψει.
Ότι και να άκουσα, αυτό είναι σαν φωτιά, που δυναμώνει μέσα μου..
Υπάρχουν ακόμα εκείνοι οι Έλληνες, ναι υπάρχουμε ακόμα ,δεν κατάφεραν να μας αλλοιώσουν ότι και αν κάνανε...
...Και η αλήθεια είναι ότι προσπάθησαν πάρα πολύ.........

5 σχόλια:

tovenito είπε...

μ' αρέσουν αυτοί που πιστεύουν κάτι. έχουν μια εσωτερική αυτοπεποίθηση που μεταφράζεται συνήθως σε μια αρμονία που τη ζηλεύω!

ή ταν ή επί τας είπε...

Να μη τη ζηλεύεις αυτήν την αρμονία...μπορείς να τη βρεις και σύ μέσα μου...αρκεί να το πιστέψεις :) καλώς ήρθες

Ἅ λ ς είπε...

και ας προσπαθησουν κι αλλα... Ειναι τιμη μας που γεννηθηκαμε Ελληνες το θεμα ειναι να μπορεσουμε να πιστεψουμε οτι μπορουμε να τα καταφερουμε!
εχουμε ακομη κουραγιο.. ετσι ελπιζω!

tzonakos είπε...

Το παλεύουν ακόμα να μας αλλοιώσουν.

ή ταν ή επί τας είπε...

@Αλs κι εγώ πιστεύω ότι έχουμε ακόμη κουράγιο
@tzonakos και μεις παλεύουμε να μην αλλοιωθούμε :)

Αναγνώστες