ο αγώνας τελειώνει πάντα είτε με νίκη είτε με ήττα...ποτέ με παράδοση

Ακολουθώντας τη στιγμή...

Η τηλεόραση για μένα είναι περισσότερο διακοσμητικό στοιχείο και όχι μέσο ψυχαγωγίας...
Έχω σταματήσει εδώ και καιρό να την κοιτάω, την έχω όμως ανοιχτή, για να νιώθω ότι κάτι κινείται ανάμεσα σε μένα και την μοναξιά μου. 
Χτες το βράδυ ο Άρχοντας των δαχτυλιδιών μου κρατούσε συντροφιά. Η πρώτη ταινία από την τριλογία, που η αλήθεια είναι, ότι έχω να την δω ολόκληρη από τότε που την πρωτοείδα στο σινεμά...
σε κάθε της επανάληψη μια σκηνή με καθηλώνει...

Η σκηνή που ο μικρός Φρόντο εύχεται να μην είχε πάει σε εκείνον το δαχτυλίδι λέγοντας ότι δεν μπορεί να αντέξει το βάρος του, και τότε ο αγαπημένος μου Γκάνταλφ του λέει : " Δεν διαλέγουμε εμείς τι μας δίνετε, το μόνο που πρέπει να επιλέξουμε είναι τι θα κάνουμε στο χρόνο που μας δίνετε" 

Αυτό με ταλάνιζε όλο το βράδυ...
Μπορεί να μην επιλέγουμε τι θα μας βρει σε αυτήν τη ζωή, μπορεί να μην επιλέγουμε τι θα μας συμβεί...αλλά όταν κάτι συμβεί ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ επιλέγουμε πως θα το διαχειριστούμε...

Όπως ο μικρός Φρόντο δεν μπόρεσε να αρνηθεί το βάρος του Δαχτυλιδιού, έτσι και εγώ, δεν μπορώ να αρνηθώ να παλέψω για τα συναισθήματα μου, που βάρυναν, από το πόνο...και αυτά δεν μου τα έδωσε κανείς... φώλιαζαν σιγά - σιγά, εδώ και χρόνια, στην ψυχή μου...

...Και όταν η ψυχή ορίσει τη στιγμή τότε πρέπει απλά να την ακολουθήσεις

3 σχόλια:

tzonakos είπε...

Θέλω να ευχηθώ και εγω καλή αρχή, διάβασα τα τρία κείμενα μεχρις εδω και έχουν μερικές πινελιές απο το δικό μου ξεκίνημα να γράφω στέλνοντας τις σκέψεις μου στα δάχτυλά μου, διώχνοντας κι αποτυπώνοντάς τες.
Αν και δε βλέπω τηλεόραση παρα ελάχιστα, εχω πιάσει τον εαυτό μου να ψάχνει την παρέα των πρωταγωνιστών σε παραμύθια επι της οθόνης.
Εχω κανα δίωρο τώρα και βάλε, που προσπαθώ να θυμηθώ τι μου θυμίζει το "η ταν ή επι τας" ... κάτι μου λέει οτι κατι ειναι, κάτι σημαίνει, τελος πάντων δε θα χει σημασία.
Καλώς σε βρήκα, καλές διαδικτυακές ... πτήσεις.

ή ταν ή επί τας είπε...

Καλημέρα Τζονάκο, ο τίτλος του blog δεν μπορεί να σου θυμίζει κάτι πέρα από ένα σου quiz στο βότσαλο, αρκετά παλιά...καλώς μας ήρθες :)

tzonakos είπε...

Oντως λοιπόν γνωριζόμαστε απο παλιά.
Χαίρομαι πολύ.
Εχω πάρει μεγαλύτερες αποστάσεις πλεον απο τα μπλογκς για διάφορους λόγους, ωστόσο εκει γύρω βρίσκομαι, μου αρκεί να υπάρχω σαν άνθρωπος, απλά μια φωνή στο διαδίκτυο θα τη βγάζω πότε πότε, πού ξέρεις, κάποιος θα ακούσει.

Αναγνώστες