ο αγώνας τελειώνει πάντα είτε με νίκη είτε με ήττα...ποτέ με παράδοση

Διαφορετικές εικόνες...




Από μικρή ήθελα να γίνω θεατρίνα...μπορούσα να μιμούμαι τους πάντες και τα πάντα, μάλιστα είχα δημιουργήσει στα 9 μου χρόνια και ένα θίασο τον "Θίασο Αλαλουμ"...στήναμε παραστάσεις με τα ξαδέρφια μου και είχαμε θεατές όλη τη γειτονιά, επιλογή και σκηνοθεσία έργου έκανα πάντα εγώ, διάλεγα πάντα τον πιο αστείο ρόλο για να μπορώ να κάνω τους δικούς μου ανθρώπους να γελάνε. Καραγκιοζάκο με φώναζαν πάντα και γελούσαν...και αυτό ήταν πάντα το ζητούμενο μου, να γελάνε, μπορούσα όμως να διαβάζω τα μάτια τους, και να ξέρω πως αυτό που τους πρόσφερα, δεν θα κρατούσε για πάντα...η θλίψη τους φώλιαζε μέσα μου

Αυτό έκανα και με Εκείνη...όταν με κάλεσε να ζήσω στο φωτεινό Της κόσμο, ήξερα ότι έπρεπε να κάνω τα πάντα για να διατηρήσω το χαμόγελό της ζωντανό. Ήξερα ότι δεν με είχε καλέσει για να ανακαλύψω Εκείνη-πράγμα ανέφικτο θεωρώ- αλλά για να τη διατηρήσω φωτεινή.

Δεν είχα ποτέ απορίες που αφορούσαν Εκείνη...ποτέ δεν αναρωτήθηκα γιατί...ποτέ δεν αναρωτήθηκα πως...απλώς ήξερα...

Έβγαινα λοιπόν από το κόσμο μας, και μάζευα εικόνες, ιστορίες, εκφράσεις, αντιδράσεις, φωνές, λόγια και επέστρεφα σιωπηλά...όταν εκείνη ήταν μελαγχολική, ξεδίπλωνα το ταλέντο μου, περιγράφοντας της με παραστατικό τρόπο όλα όσα είχα δει και είχα ακούσει, ποτέ δεν ήθελε να ακούει για άλλους, πάντα μου θύμωνε στην αρχή, αλλά δεν της έδινα σημασία, ο ρόλος μου ήταν γραμμένος και έπρεπε να τον ολοκληρώσω, στο τέλος γελούσε πάντα γλυκά, σαν μόλις να της είχα αφηγηθεί μια φανταστική ιστορία που αποκλείεται να είχε συμβεί, ο στόχος μου πέρα από το να την κάνω να χαμογελάσει ήταν να της καταθέσω τη δική μου γνώση...

Έπρεπε να της μεταφέρω με το δικό μου τρόπο την άλλη οπτική...
Εγώ δεν είχα εξερευνήσει ποτέ πως δημιουργήθηκε μια λεύκα...ούτε πως άπλωσε τα κλαδιά και τα άνθη της...δεν μπορούσα άλλωστε από το ύψος που βρισκόμουν...το ιδανικό θα ήταν να το έβλεπα αλλά δεν τα κατάφερα  μέχρι Εκείνη να μου μεταφέρει τη γνώση και την εικόνα Της...μέχρι τότε κοιτούσα μόνο το δέντρο και ύστερα εστιαζόμουν στο τι γινόταν το λευκό χνούδι, που άλλοτε το ξεγελούσε ο άνεμος και το έστελνε ψηλά στον ουρανό για να το θαυμάσει Εκείνη και άλλοτε το παρέσερνε η βροχή και το έριχνε στη λάσπη, το έκανε βρώμικο και ασήμαντο, χωρίς ίχνος ομορφιάς...
Ήθελα να κοιτάξει μέσα από τα δικά μου μάτια και να αποδεχτεί εκείνους που δεν ήταν ικανοί να αντιληφθούν και να αποδεχτούν την διαφορετικότητα μιας εικόνας...

2 σχόλια:

Ἅ λ ς είπε...

μερικες φορεε ειναι ωραια να αφηνουμε τους αλλους να βλεπουν απο τη ματια μας, μα δε θυμάμαι τον εαυτο μου να το κανω (ωχ μου εδωσες ιδεα για αναρτηση)!
από την άλλη εινια ωραια να προσπαθεις να καταλαβεις τον αλλον, αλλα κουραζεσαι, θα μου πεις αν τον αγαπας, μα και πάλι νιωθεις να κουραζεσαι...

θεατρίνα λοιπόν ε? γιατι δεν το κανεις χομπι;

ή ταν ή επί τας είπε...

το χω κάνει χόμπι στη ζωή για να κάνω τους ανθρώπους να γελούν...μόνο οι άνθρωποι που αγαπώ μπορούν να βλέπουν μέσα από μένα...την καλησπέρα μου...αναμένω την νέα σου ανάρτηση :)

Αναγνώστες